Waar wij voor staan!

Wij, Janneke en Paul, van Van Kruistum Wijnen geven je graag zo snel mogelijk antwoord op alle vragen. Heb je een vraag over een bestelling?

Kijk dan op deze pagina en vind meer informatie over bestellen, betalen, levering, ruilen, retourneren en nog veel meer. Staat het antwoord er niet tussen?

Stel je vraag dan rechtstreeks aan ons via [email protected] 

of bel/app ons op 0610904845 voor vragen en een vrijblijvend persoonlijk advies. 

Altijd een oplossing!

Wij willen altijd voorkomen dat wanneer er een verschil van inzicht is over onze dienstverlening en gaan altijd voor de beste oplossing! Mocht het toch zo zijn dat we er onderling niet uitkomen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestellen & betalen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

1. Voeg de gewenste artikelen in het winkelmandje via de bestelknop
2. Klik vervolgens op je winkelmandje in de bovenste balk en klik op “verder met bestellen” of
In je winkelmandje kun je nog alles controleren en vervolgens druk je op ‘naar afrekenen’
3. Log vervolgens in, of maak een account aan als je nog geen account hebt. Je kan als je wilt ook met je Google, Instagram of Twitter account inloggen. LET OP! Je hoeft niet in te loggen!! Wel zo handig als wilt weten welke wijn ook alweer zo lekker was 😉
4. Geef vervolgens aan naar welk adres je bestelling moet worden verzonden en druk op “ok”
5. Kies een betaalmethode door erop te klikken” Wij Accepteren Ideal, maar je kan ook per bank overmaken. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen ontvang je een betalingsbevestiging!
6. Zodra de betaling is afgerond krijg je een bevestigingsemail en zullen wij de wijn zo snel mogelijk bij je afleveren.

Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes?

Wij accepteren zowel IDEAL (veilig en snel!) als directe bankoverschrijving, bij de laatste methode verzenden wij de bestelling na ontvangst op onze bankrekening. Je ontvangt indien je de laatste optie kiest een mail met daarin de details voor de betaling.

Wat zijn de levertijden?

Wij willen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van de wijnen die je hebt besteld. Afhankelijk van wanneer je de bestelling plaatst proberen wij de wijn dezelfde dag bij TNT af te leveren. Als de bestelling voor 16:00 uur binnen is moet dat wel lukken, anders wordt het de volgende werkdag.

Afhankelijk van waar je woont kan de bezorging een werkdag bedragen.

Wijnen die voorbesteld kunnen worden kunnen wij pas afleveren nadat wij deze binnen hebben, maar wij laten je weten wat hiervan de status is.

Hoe zit het met mijn privacy

Wij hechten zelf ook aan onze privacy! Wij verstrekken de gegevens dus niet aan derden en gaan er zorgvuldig mee om!

Wees dus niet bezorgd over vervelende mailtjes of telefoontjes!

Ik heb mijn bestelling geplaatst en hoe verder?

Je krijgt van ons altijd bericht over de stappen in het bestelproces, dit doen wij per mail. Daarom is het belangrijk dat wij in ieder geval jouw mailadres hebben.

Zodra je inlogt met je account kan je bij “mijn bestellingen” zien wat de status van je bestelling is. Hier kan je ook bekijken wat je precies hebt besteld.

Je kunt ook altijd per mail bij ons terecht en vragen stellen over de bestelling.

Hoe zit het met de rekening?

Na afronding van de bestelling is die te vinden onder jouw persoonlijke account. Als je dat wilt kan je factuuradres scheiden van het verzendadres.

Wij sturen de factuur ook naar jouw persoonlijke mailadres!

Bezorgen & retourneren

Ik wil de wijn graag ergens anders laten bezorgen kan dat?

Dat kan zeker! Vul bij het afrekenen een alternatief bezorgadres in, wij zorgen er voor dat de bestelling op dat adres wordt afgeleverd!

Kan ik ook op een later tijdstip de wijn ontvangen?

Wanneer je op werkdagen vóór 15u bestelt, kun je de volgende dag nog als leverdag aangeven. Wil je niet direct de volgende dag geleverd hebben, dan kun je via de datumkiezer uit beschikbare dagen kiezen die jou het beste uitkomen.

Rekenen jullie bezorgkosten?

We bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf bestellingen van € 75,=. Bij een bestelling die onder dit bedrag blijft, zullen de verzendkosten €7,95 bedragen.

Bestellingen buiten Nederland zijn op aanvraag, ook daar kunnen we leveren. Neem hiervoor contact met ons op!

Als ik niet thuis ben?

Mocht je overdag niet thuis zijn, dan kunnen wij de bestelling ook op je werk bezorgen of (tijdelijk!) bij je buren afgeven.
Mocht dat niet lukken dan belt de PostNL pakketbezorger de volgende werkdag nogmaals aan.

Wij werken met flespakket, je kunt altijd de status online volgen via PostNL mocht je willen weten wanneer de bezorger langkomt

Beschadiging tijdens verzenden

Wij proberen onze bestellingen altijd onbeschadigd en netjes af te leveren. Onze verpakkingen zijn speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van flessen.

Ook wij vergissen ons wel eens, heb je toch een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen neem dan contact met ons op! Wij willen graag tot een oplossing komen.

Wie wij zijn

Onze missie is de mooiste wijnen te ontdekken en die met jullie te delen! Onze passie voor unieke smaken willen wij met jou delen! 

Lees verder!

Waar wij te vinden zijn

Van Kruistum Wijnen*
Blekerstraat 14
2222 AN Katwijk

BTW: 853210299B01
KVK: 58855769
ING: NL37INGB0006196878
* Alleen bezoek op afspraak!

Contact!

tel: 071-4012961

e-mail: [email protected]